Bestellen en betalen
Het bestel en betaalproces bestaat uit de volgende 5 stappen
- 1) Factuuradres
Hier geef je persooonlijke gegevens op, waar de factuur heen gestuurd dient te worden. - 2) Verzendadres
Indien afwijkend, kan je hier het adres waar de verzending naar toe gestuurd dient te worden. - 3) Verzendmethode
Hier kan je de keuze maken hoe je de bestelling verstuurd wilt hebben, hier selecteer je gratis bij een bestelling van boven de € 20,- - 4 ) Betaalmethode
Hier kan je de keuze maken hoe je de bestelling dient te betalen, we hebben de volgende opties:- IDeal, u betaald direct.
- Vooraf overmaken, u betaald de factuur hierna versturen wij het pakket. (bank transfer)
- Op factuur, u betaald achteraf, wij voeren wel eerst een krediet check uit, bij positief advies kunt u hiermee betalen.
De adminstratiekosten hiervan bedragen € 1.- (Betaal achteraf via Billink) - Mastercard
- Maestro
- Visa
- Mister Cash (belgië (u betaald direct)
- 5) Controle
Hiermee controleer je de bestelling en plaats je de bestelling.